-
Продукти
Low-code платформа
-
Studio Creatio
Інтелектуальна low-code платформа
для управління бізнес-процесами -
Portal Creatio
Портал для взаємодії з клієнтами та партнерами
на єдиній low-code платформі -
Бізнес-застосунки
Готові доповнення та темплейти
для розширення функціональності платформи
CRM-рішення-
Marketing Creatio
Мультиканальна платформа для управління
маркетинговими кампаніями -
Sales Creatio
Продукт для прискорення повного циклу
продажів: від ліда до повторних замовлень -
Service Creatio
Комплексне рішення для управління
внутрішнім і зовнішнім сервісом
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Studio Creatio
-
Галузі
Рішення для галузей
- Експертиза
-
Сервіси
Підтримка
-
Технічна підтримка
Отримайте експертну допомогу
та консультації фахівців з платформи -
Customer Success Management
Швидше запускайте систему
в роботу з виділеним менеджером CSM -
Послуги з впровадження Creatio
Звертайтеся до експертів для реалізації
комплексних проєктів впровадження
Ресурси-
Клієнтський портал
Взаємодійте з підтримкою
та використовуйте велику базу знань -
Документація
Знайомтеся з можливостями
платформи у детальній документації -
Community
Спілкуйтесь та діліться досвідом
з іншими користувачами Creatio
Академія-
Тренінги
Вивчайте систему за допомогою тренінгів,
практикумів і онлайн-курсів -
Сертифікація
Підтвердіть свою експертизу
у платформі Creatio -
Університетська програма
Посильте свій курс вивченням
low-code технологій
-
Технічна підтримка
- Клієнти
-
Партнери
Партнерська екосистема Creatio
-
Переваги партнерства
Отримуйте високий дохід завдяки маржі
до 50% і гнучким варіантам партнерства -
Стати партнером
Розвивайте свій бізнес разом із лідером
на ринку low-code, BPM і CRM
-
Каталог партнерів
Глобальна мережа 750+ партнерських
організацій по всьому світу -
Послуги партнерів
IT, консалтингові та інші професійні
послуги партнерів Terrasoft
-
Партнерський портал
Використовуйте єдиний канал комунікацій
із вендором з усіх питань співробітництва -
Creatio Marketplace
Онлайн-майданчик для просування
партнерських рішень на платформі Creatio
-
Переваги партнерства
-
Компанія
Компанія
-
Про компанію
Ключові факти та цифри
для знайомства з Terrasoft -
Наша місія
У що ми віримо та яке
майбутнє будуємо -
Контакти
Географія офісів та контактні
дані для зв’язку
Події-
Новини
Про розвиток продуктів, досягнення
клієнтів і партнерів та багато іншого -
Онлайн-події
Онлайн-зустрічі з експертами по цифровій
трансформації та технологіям Creatio -
Заходи
Знакові події з життя компанії
та масштабні заходи Terrasoft
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Про компанію
Единая база контактов и контрагентов
Создайте единую базу потребителей услуг вашей сервисной службы, включая клиентов и сотрудников бизнес-подразделений. В Service Creatio enterprise хранятся контактные данные и адреса с возможностью просмотра на карте, структура организации и взаимосвязи внутри холдингов. Имея полный портрет клиента, вы сможете правильно выстроить процесс обслуживания и обеспечить требуемый уровень сервиса.
Сегментация
Сегментируйте контактов и контрагентов для понимания структуры вашей клиентской базы. Вы можете сгруппировать клиентов по отраслям и количеству сотрудников, используемым сервисам и частоте обращений, отметить наиболее приоритетных клиентов или их категории как избранные для быстрого доступа к информации. В динамических группах, которые наполняются автоматически в зависимости от указанных параметров, вы сможете, к примеру, отобрать новые компании или тех клиентов, которые обращались к вам чаще всего.
Поиск и слияние дублей
Очищайте базу данных от повторяющихся контактов и контрагентов. Вы можете найти дублирующиеся записи и затем слить их при совпадении данных. Система позволяет настроить механизм поиска дублей: делать это периодически, только вручную или же сразу после добавления новой записи в базу.
История обслуживания
Выстраивайте взаимоотношения с клиентами на основе полной истории обслуживания. Система фиксирует все наряды, задачи, сообщения и звонки, принятые обращения, предоставляемые услуги и заключенные сервисные договоры в привязке к контакту, департаменту или контрагенту.
Аналитика базы потребителей услуг
Планируйте улучшение процессов обслуживания, учитывая аналитику по базе потребителей услуг. Вы можете выделить ключевых клиентов по различным критериям, например, по частоте обращений или востребованным сервисам, чтобы оперативно реагировать на потребности клиентов. Для получения необходимых аналитических данных вы можете легко настроить инструменты итогов с учетом нужных вам показателей.