Оберіть оптимальний пакет Service Creatio для автоматизації вашої сервісної служби

customer center

Для компаній, які хочуть автоматизувати роботу зі зверненнями клієнтів

Управління зверненнями за всіма каналами комунікацій, а також автоматизація завдань контакт-центрів

Тест-драйв

770 грн

700 грн

1 користувач / місяць*

Придбати Придбати

Cloud

On-site

service enterprise

Для середніх і великих компаній, які хочуть організувати обслуговування клієнтів і внутрішніх бізнес-підрозділів підприємства

Управління зверненнями клієнтів, а також автоматизація завдань підрозділів, що надають операційну підтримку бізнесу з урахуванням рекомендацій ITIL

Тест-драйв

1400 грн

1260 грн

1 користувач / місяць*

Придбати Придбати

Cloud

On-Site

CRM-лінійка

Оцініть переваги єдиної CRM-системи для управління маркетингом, продажами та сервісом
Тест-драйв

Дізнайтеся
вартість своєї
CRM-системи Creatio>>

  customer center
 
service enterprise
 
Портрет клієнта 360°
Омніканальні комунікації
Контакт-центр
Управління бізнес-процесами
Каталог сервісів
Управління рівнем сервісу  
Управління конфігураціями  
Управління зверненнями
Управління інцидентами та запитами  
Управління проблемами  
Управління знаннями
Управління змінами  
Управління релізами  
Портал самообслуговування
Синхронізація та імпорт
Дизайнер системи
*Додатково
1.

Вартість передплати на продукт Creatio customer center, Service Creatio, enterprise edition зазначена за використання програмного продукту на місяць (включаючи технічну підтримку та оновлення на нові версії). Система може бути розгорнута в хмарі чи на власному обладнанні клієнта.

2.

Зазначена вартість не включає податки та збори (наприклад, ПДВ), що застосовуються згідно зі законодавством.

3.

Вартість мінімального стартового пакета для нових клієнтів становить $4 000. До його складу входить підписка на продукт(и) Creatio або вертикальні рішення Marketplace, які можуть бути розгорнуті як у хмарі, так і On-site.

4.

Контракт на використання продукту укладається мінімум на три роки. Під періодом «рік» треба розуміти 360 календарних днів.

5.

Оплата здійснюється в гривнях за курсом НБУ на день оплати, відносно індикативних цін в USD:

  • Service Creatio Cloud, customer center edition — $330 користувач/рік;
  • Service Creatio On-site, customer center edition — $300 користувач/рік;
  • Service Creatio Cloud, enterprise edition — $600 користувач/рік;
  • Service Creatio On-site, enterprise edition — $540 користувач/рік.
6.

До зазначеної вартості входить стандартний пакет обробки даних: 5 годин машинного навчання (здійснюється в загальній черзі) и 100 000 прогнозів на місяць. Вартість додаткових обсягів формується індивідуально залежно від необхідних ресурсів.

7.

На кожну ліцензію користувача Creatio надається 1 GB дискового сховища. Ціна кожного додаткового 1 GB сховища становить $20 на рік.

8.

Вартість впровадження Creatio customer center, Service Creatio, enterprise edition може розраховуватися окремо.

Додаткові послуги при розгортанні Cloud
Послуга Вартість
Автоматичне вивантаження резервних копій БД

Файл резервної копії системи можливо скачати з FTP-сервера. Дані оновлюються щоденно.

Ціна послуги становить $720 на рік + $240 разово за налаштування послуги. Додатково оплачується місце на дисковому сховищі.
Сайт для розробки

Розробка та тестування змін у системі на виділеній копії. Копія надається за запитом.

Передплата для 20 і більше користувачів передбачає 1 безкоштовну копію для 1 користувача. При передплаті продукту менш ніж для 20 користувачів або за наявності додаткового користувача ціна 1 копії дорівнює вартості передплати цього продукту.
Розробка on-site

Розробка та тестування системи на власних серверах компанії.

Передплата для 20 і більше користувачів передбачає безкоштовний застосунок для 2 користувачів. При передплаті продукту менш ніж для 20 користувачів або за наявності додаткового користувача вартість послуги дорівнює вартості передплати цього продукту.
Розміщення на виділених серверах

Можливість розгорнути систему на виділених серверах, на яких не розміщуються системи інших компаній, для гнучкішого налаштування ОС і ПЗ на серверах застосунків і СУБД. Доцільно використовувати за умови відповідності одному з наступних критеріїв:

  • Ресурсомісткі інтеграції, проектні доопрацювання
  • Підвищені вимоги щодо рівня безпеки
  • Необхідність у гнучкішому налаштуванні ОС і встановленні додаткового ПЗ на серверах застосунків і СУБД
  • Забезпечення гарантованого рівня продуктивності та виключення впливу з боку інших сайтів
  • Потреба в індивідуальному технологічному вікні для обслуговування хмарних сервісів з боку вендора
Послуга формується індивідуально залежно від необхідних ресурсів.