Український виробник сільгосптехніки «Egritech» збільшив продажі на 35% завдяки CRM-системі bpm’online

16 серпня 2018
Egritech

Виробник сільськогосподарської техніки «Egritech» впровадив  CRM-систему bpm’online для оптимізації продажів. Рішення допомагає менеджерам компанії вести комунікації з замовниками, формувати для них персональні пропозиції, управляти оплатами та роботою з дистриб'юторами. В результаті, нові CRM-інструменти дозволили «Egritech» збільшити обсяг продажів на 35%.

«Egritech» — український виробник великої сільськогосподарської техніки. Серед продуктів компанії — бункери-перевантажувачі, автомобільні та тракторні причепи, автопоїзди та зерновози. «Egritech» отримала звання лідера ринку завдяки високій якості та інноваційності виробництва своїх агрегатів.

Для забезпечення зростання бізнесу в компанії «Egritech» сфокусувалися на підвищенні ефективності роботи співробітників відділу продажів, збільшенні швидкості та якості комунікацій між підрозділами. З цією метою було прийняте рішення впровадити CRM-систему bpm'online, а для швидкої адаптації нових інструментів з урахуванням потреб агробізнесу — залучити партнера Terrasoft, компанію Sales’Up.

В рамках впровадження системи були автоматизовані всі стадії взаємодії з замовниками, резервування продукції, відстеження термінів та пролонгації договорів. Крім того, були підготовлені інструменти для планування та контролю продажів по різних каналах, включаючи прямі та партнерські продажі, а також реалізацію продукції через мережу дистриб'юторів. Для можливості обліку та підбору комплектуючих CRM-рішення було інтегровано з існуючою ERP-системою компанії.

На даний момент в bpm'online працюють всі менеджери «Egritech», використовуючи систему на всіх етапах взаємодії з клієнтами — від збору лідів до закриття угоди. Співробітники компанії підбирають комплектуючі в залежності від вимог замовника техніки, контролюють процес поставок та сплат, керують роботою з дистриб'юторами та багато іншого. Завдяки впровадженню системи та реорганізації процесів всередині компанії, вже вдалося підвищити обсяг продажів на 35%, поліпшити якість обслуговування клієнтів та в два рази економити час менеджерів з продажів на рутинні операції.

«У роботі з виробничими компаніями ми часто стикаємося з неповороткістю та небажанням змінювати поточні процеси. Але в проекті з «Egritech» ми побачили відкритість та готовність до трансформації. Нам дуже імпонує підхід компанії, адже їх головний фокус в роботі — це клієнти. Розуміння, наскільки важливо налагодити якісний процес роботи з дистриб'юторами, та налагоджений діалог між нами дозволили закінчити проект вчасно та навіть трохи випередити термін», — відмітив Олександр Андроник, керуючий партнер Sales’Up.

«Продукти bpm'online обирають компанії з найрізноманітніших галузей — від фінансів до машинобудування. Використання єдиної платформи для управління бізнес-процесами та CRM дозволяє вирішити цілий комплекс завдань підприємства, незалежно від виду діяльності. Проект в компанії «Egritech» — це яскравий приклад того, як технології стають драйвером зростання та розвитку. Ми вітаємо клієнта та партнера з відмінним стартом!», — прокоментував Євген Горбачов, Customer Success Director Terrasoft.

Дізнатися більше про можливості платформи bpm’online >>

 

Торговий дім «Egritech» — український виробник великої сільськогосподарської техніки. «Egritech» створений інжиніринговою компанією «Gartech Group», яка працює на британському ринку, спільно з українськими промисловцями. Технікою «Egritech» прибирають урожай лідери агробізнесу Миронівський Хлібопродукт, Астарта, Кернел, Дружба Нова. Керуй швидкістю збирання незалежно від погодних умов — головний меседж компанії.

Sales’Up — компанія, основний напрямок діяльності якої — впровадження проектів з автоматизації бізнес-процесів, а також розробка продуктів на платформі bpm'online.