Інструменти автоматизації програм лояльності: добірка готових рішень на Marketplace

03 серпня 2018
Marketplace

Управління програмами лояльності є однією з найбільш високотехнологічних галузей діяльності компанії, у яких застосовуються інструменти bpm'online. Знайомтеся з нашою новою тематичною добіркою, у якій ми зібрали цілий ряд готових рішень та доповнень, які дозволяють компаніям автоматизувати програми лояльності, відстежувати клієнтську активність з покупок, персоналізувати взаємодію з учасниками ПЛ та у режимі реального часу аналізувати результати.

Комплексні рішення для управління програмами лояльності будь-якої складності

Одразу кілька наших партнерів пропонують замовникам потужні спеціалізовані системи для автоматизації програм лояльності. Рішення дозволяють самостійно налаштовувати правила та механіки нарахування знижок і бонусів, виконувати десятки тисяч транзакцій без втрати продуктивності, забезпечують інтеграцію з касовим ПО та багато іншого. Знайомтеся та підбирайте рішення, яке найбільш точно відповідає вашим потребам:

Партнери пропонують клієнтам вже готове програмне рішення, а також послуги з його інтеграції в ІТ-інфраструктуру компанії та адаптації з урахуванням унікальних потреб замовника.

Доповнення та конектори для підвищення ефективності взаємодії з покупцями

  • Віртуальна каса для роботи з процессингом покупок дозволяє наочно тестувати дію акцій, які запускаються, без використання касового апарату, а також перевіряти поєднання складних маркетингових кампаній із використанням бонусно-накопичувальної системи знижок, купонів та подарункових карт.
  • Інтеграція з мобільним додатком для карт лояльності вирішує відразу кілька завдань. Наприклад, вона надає можливість використовувати мобільну версію карти лояльності, збирати й аналізувати дані про покупців, а також підвищувати продажі за допомогою вбудованих рекламних інструментів.
  • За допомогою додаткового елемента, який вбудовується в дизайнер кампаній продукту bpm'online marketing, ви можете налаштувати автоматичну видачу сертифікатів (ваучерів) в рамках маркетингових кампаній.
  • Додаток для сегментації клієнтів за допомогою RFM аналізу дозволяє в режимі реального часу групувати клієнтську базу за критеріями давності, частоти та загальної суми покупок. Додаток працює у повністю автоматичному режимі без необхідності регулярної актуалізації та оновлення даних.

Знайомтеся з усіма додатками та темплейтами на сайті Marketplace.

Дізнайтеся більше про можливості створювати власні рішення на платформі bpm'online.

 

Bpm'online Marketplace — це єдина екосистема готових додатків, шаблонних процесів та послуг, яка наповнюється партнерами Terrasoft та користувачами продуктів bpm'online. Це онлайн-майданчик, де будь-який користувач може легко знайти та замовити готове рішення для свого бізнесу.