TSG Ukraine оптимізувала роботу відділу продажів із bpm'online sales

12 липня 2018
TSG

Компанія TSG Ukraine, яка спеціалізується на продажах карт euroShell, впровадила рішення bpm'online для вдосконалення роботи менеджерів відділу продажів. Це дозволило компанії в два рази скоротити час на обробку замовлень, а також аналізувати динаміку продажів і швидко реагувати на поточну ситуацію.

Передумовами впровадження bpm'online були кілька факторів. По-перше, обробка заявок від клієнтів, отриманих через сайт компанії, займала тривалий час; по-друге, інформація про історію взаємодії з клієнтами зберігалася в розрізненому вигляді, що ускладнювало комплексну аналітику. Основними завданнями впровадження bpm'online sales стали оптимізація роботи менеджерів відділу продажів для швидкої та якісної обробки запитів від клієнтів, а також акумуляція всієї доступної інформації в єдиній системі.

Впровадження та запуск системи bpm'online компанія TSG Ukraine проводила самостійно, за допомогою відділу Customer Success Management (CSM) Terrasoft. Компанія адаптувала інтерфейс і бізнес-процеси, закладені в систему, що дозволило поліпшити якість роботи з клієнтами, допомогти менеджерам концентруватися безпосередньо на своїй роботі, збільшити швидкість обробки заявок і створювати різні звіти.

Дізнайтеся більше про можливості платформи bpm'online >>

Компанія TSG Ukraine — представництво світового бренду нафтогазової галузі. Компанія надає послуги міжнародним перевізникам з України: картки для оплати палива, дорожніх зборів, сервісів і автоматичне відшкодування ПДВ від закупівель на території Європи.