Фінальний пакет оновлень bpm’online у рамках переходу на версію 7.14

11 квітня 2019

11 квітня 2019 року випущено новий пакет оновлень лінійки продуктів bpm’online, який стане підсумковим у рамках переходу на версію 7.14! Цього разу у фокусі — оновлення інтерфейсу керування правами доступу, нові інструменти з адміністрування користувачів порталу bpm’online, а також розширення функціональності мобільного застосунку.

У списку нових можливостей і поліпшень:

  • Керування правами доступу. В системі повністю оновлено інтерфейс керування правами доступу, завдяки чому налаштовувати доступ за операціями, записами і колонками стало набагато зручніше. Крім того, спрощено дії при включенні адміністрування за записами або зміні налаштувань — є можливість автоматично застосувати нові права доступу для всіх наявних записів системи.
  • Адміністрування користувачів порталу. В режимі бета-тестування запропоновано зразу декілька нових інструментів з адміністрування користувачів порталу та налаштування їх прав доступу до операцій і записів на порталі. Це значно розширює варіанти використання порталу як ефективного каналу комунікацій з внутрішніми та зовнішніми користувачами. Зокрема, є можливість:
    • Використовувати багаторівневі функціональні та організаційні ролі для налаштування прав доступу користувачів порталу на об’єкти або операції.
    • Створювати на порталі корпоративні акаунти та прив’язувати до них користувачів порталу. Під час налаштування прав доступу для корпоративного облікового запису всі пов’язані з ним користувачі порталу отримають той же набір прав.
    • Призначати адміністраторів корпоративних акаунтів порталу. Адміністратор отримує доступ до профілю компанії та може виконувати в ньому додаткові налаштування.
    • Використовувати інструменти масового створення користувачів порталу. Як в основному додатку, так і на порталі адміністратор може формувати списки користувачів і відправляти їм запрошення з індивідуальними посиланнями для авторизації та входу на портал.
  • Інструменти керування кейсами. Для більш тонкого налаштування сценаріїв виконання динамічних процесів (кейсів) розширено можливості з обмеження переходу між стадіями кейсу. Тепер при налаштуванні кожної стадії ви можете вказати перелік тих користувачів або ролей, кому дозволено і кому не дозволено виконувати перехід.
  • Покращення інтерфейсу системи. В рамках безперервного вдосконалення інтерфейсу та базових можливостей системи:
    • Реалізовано відображення результатів прогнозування в полях, для яких налаштовано більше двох моделей машинного навчання.
    • В реєстрах в режимі редагування покращено відображення тексту в багаторядкових полях — тепер він переноситься в декілька рядків.
    • З’явилася можливість налаштовувати відображення індикатора підказки не лише для заголовків полів, але і заголовків будь-яких інших елементів інтерфейсу.
  • Мобільний застосунок. У всіх розділах мобільного застосунку реалізовано механізм роботи з недавніми записами. При вході в розділ, якщо для нього не налаштовано інших фільтрів, відображаються останні 10 записів, з якими працював користувач. Крім того, для всіх розділів включено гібридний режим, який передбачає можливість працювати з недавніми записами і додавати нові навіть при відсутності інтернету.

Дізнайтеся більше на сайті Академії Terrasoft і використовуйте максимум можливостей системи для вдосконалення процесів організації!

Щоб оцінити переваги bpm’online, використовуйте безкоштовну 14-денну версію системи.