Фармацевтика

Підвищуйте ефективність фармацевтичних холдингів і компаній за допомогою готових інструментів і механік bpm’online

Замовити демоверсію

Система для автоматизації процесів фармацевтичних компаній і управління госпітальними продажами

Готові рішення bpm’online забезпечують швидку реалізацію змін на підприємстві, допомагають оптимізувати галузеві бізнес-процеси, підвищити прибуток та поліпшити якість обслуговування клієнтів

  • Автоматизація бізнес-процесів

    Організуйте ефективну роботу підприємства і отримайте максимальний результат від впровадження інструментів bpm’online:

    • Ведення єдиної бази організацій і контактів
    • Єдиний каталог товарів і послуг компанії
    • Планування продажів лікарських препаратів
    • Управління маркетинговими комунікаціями
    • Інструменти комплексної аналітики
  • Госпітальні продажі й тендери

    Відстежуйте кількість продажів, конверсію та обсяг угод, ведіть переговори і візуйте документи:

    • Єдиний реєстр усіх продажів і тендерів
    • Готові процеси госпітальних продажів
    • Референтний процес візування договорів
    • Імпорт і синхронізація документів з інших систем
  • Управління медичними представниками

    Складайте графіки візитів, встановлюйте правила відвідування і відстежуйте виконання плану в bpm’online:

    • Управління угодами з аптечними мережами
    • Планування візитів, формування маршрутів
    • Мобільний додаток: фіксація часу і координат, моніторинг SKU, показ інтерактивних презентацій
    • Автоматична передача завдань з контролю на візит
    • Контроль дотримання стандартів, оцінка компетенцій та знань співробітників
  • Управління цикловими завданнями

    Плануйте заходи та розподіляйте навантаження в межах циклових завдань за допомогою покрокового майстра системи:

    • Організація рекламної команди
    • Детальне планування промоактивностей: візити, заходи, альтернативні канали комунікацій
    • Планування частоти проведення комунікацій
    • Управління бюджетом, контроль витрат
    • Фіксація відгуку, планування кампаній за аудиторією
  • Категоризація клієнтської бази

    Будуйте індивідуальні процеси роботи з клієнтами залежно від їхньої категорії:

    • Автоматичне визначення категорії лікаря на підставі кількості профільних пацієнтів та рекомендацій
    • Додаткові параметри: сезонність, територіальне розташування, категоризація у розрізі препаратів
    • Розширені дані для категоризації аптек
    • Інтелектуальне збагачення даних
  • Аналітика

    Отримуйте інформацію щодо ефективності своєї роботи за декілька кліків:

    • Аналіз візитів у розрізі категорій клієнтів, динаміка виконаних візитів
    • Середня кількість візитів, % успішності відвідувань
    • Аналітика продажів: воронка продажів, динаміка продажів, ефективність роботи менеджерів
    • Аналітика клієнтської бази: структура бази, динаміка росту і т. д.

Дізнайтеся більше про можливості продуктів bpm’online!