Спеціаліст технічної підтримки (L2)
HOT

Terrasoft - один з ключових гравців на світовому ринку корпоративного програмного забезпечення для управління бізнес-процесами і CRM. Компанія пройшла шлях від невеликого стартапу, створеного в 2002 році, до провідного розробника BPM і CRM систем, з офісами в семи країнах і більш ніж 500 партнерами по всьому світу.
Ваші обов’язки:
  • Рішення складних технічних завдань
  • Надання консультацій по функціональності лінійки продуктів bpm'online і з технічних питань (створення бізнес-процесів, налаштування імпорту/експорту даних, налаштування інтеграцій та ін.)
  • Надання алгоритмів реалізації додаткової бізнес-логіки
  • Створення статей в базу знань
Чого ми чекаємо від Вас?
  • Знання офісного програмного забезпечення, поштових клієнтів, браузерів
  • Знання СУБД (MS SQL, Oracle) - обов'язково
  • Досвід роботи з користувачами, розуміння принципів роботи служби ServiceDesk
  • Розуміння архітектури ПК, мереж
  • Знання мов програмування на рівні написання скриптів (буде перевагою)
  • Відмінні комунікативні навички
  • Доброзичливість, вміння знаходити індивідуальний підхід при обслуговуванні клієнтів
Що ми пропонуємо?
  • Конкурентна зарплата
  • Для кожного співробітника ми готуємо індивідуальний план професійного і кар'єрного розвитку
  • У нас працюють спеціальні програми навчання
  • Зручний офіс, розташований в 10-ти хвилинах від метро Деміївська
  • Медична страховка, рівень якої залежить від терміну роботи в компанії
  • Для всіх співробітників оплачуються курси англійської мови
  • Робота за змінним графіком з 9:00 до 18:00, c 23:00 до 8:00
Якщо Ви готові до активної роботи на результат, ми будемо раді працювати разом!