Спеціаліст технічної підтримки (L1)

Terrasoft - один з ключових гравців на світовому ринку корпоративного програмного забезпечення для управління бізнес-процесами і CRM. Компанія пройшла шлях від невеликого стартапу, створеного в 2002 році, до провідного розробника BPM і CRM систем, з офісами в семи країнах і більш ніж 500 партнерами по всьому світу.
Ваші обов’язки:
  • Обробка вхідної пошти технічної підтримки
  • Прийом телефонних дзвінків, надання консультацій
  • Реєстрація, класифікація та маршрутизація інцидентів
  • Рішення інцидентів 1-го рівня технічної підтримки
Чого ми чекаємо від Вас?
  • Відмінні комунікативні навички (вміння налаштовувати комунікації з користувачами по телефону, ввічливість, грамотна мова, письмо)
  • Досвід роботи з користувачами, розуміння принципів роботи служби ServiceDesk
  • Базові знання операційних систем
  • Уміння працювати в команді, уважність до деталей, вміння знаходити компроміси, проактивність
  • Здатність швидко навчатися, відповідальність, вміння переймати досвід і ділитися ним
  • Доброзичливість, вміння знаходити індивідуальний підхід при обслуговуванні клієнтів
Що ми пропонуємо?
  • Конкурентна зарплата
  • Для кожного співробітника ми готуємо індивідуальний план професійного і кар'єрного розвитку
  • У нас працюють спеціальні програми навчання (тренінги та семінари в області кращих практик розробки ПЗ, менеджменту)
  • Зручний офіс, розташований в 10-ти хвилинах від метро Деміївська
  • Медична страховка, рівень якої залежить від терміну роботи в компанії
  • Для всіх співробітників оплачуються курси англійської мови
  • Работа за графіком: 08:00 — 17:00; 09.00 — 18:00 і 13:00 — 22:00
Якщо Ви готові до активної роботи на результат, ми будемо раді працювати разом!