Маркетингова платформа
для управління ідеальною
подорожжю клієнта

CRM-система для управління мультиканальними комунікаціями. Визначайте та зрощуйте потреби ваших клієнтів, використовуючи всі доступні канали!
 
Залучення лідів
Кваліфікація
Розподіл
Переведення в продаж

Використовуйте готові процеси для управління лідами

Проведіть ваших клієнтів крізь всі стадії воронки зі зрощування: від ідентифікації потреб до переведення в продаж. Із bpm’online marketing менеджери з продажів зможуть сфокусуватися лише на кваліфікованих, готових до продажу, лідах.

Ведіть постійний діалог із кожним клієнтом

Використовуйте інструменти email-маркетингу для безперервного діалогу з кожним клієнтом. Оптимізуйте стратегію комунікацій, аналізуючи відгук на розсилку.

Управління маркетинговими кампаніями

 

Обирайте найкращий час для комунікацій із цільовою аудиторією завдяки комплексу готових інструментів для автоматизації маркетингу. Визначайте потреби клієнтів і зрощуйте їх до моменту здійснення покупки.

Інтерфейс, який люблять користувачі

Отримуйте задоволення від роботи в простому інтерфейсі bpm’online marketing. Знаходьте потрібну функцію та інформацію не замислюючись — із застосунком однаково зручно працювати на комп’ютері, планшеті та смартфоні. Завдяки контекстному виведенню інформації на екрані завжди перебуватимуть лише ті дані, що є важливими для поточного завдання, фокусуючи вас на суті.

Огляд продукту

 

Bpm’online marketing дозволяє b2b и b2c компаніям визначати потреби клієнтів, оцінювати зрілість і зрощувати їх до моменту здійснення купівлі.

 

З референтним процесом ви зможете пройти всі етапи роботи з потребою клієнта: від кваліфікації ліда до старту продажу.

 

Використовуйте інструменти аналітики: швидко оцінюйте динаміку надходження нових лідів і ефективність їхнього зрощування.

 

В bpm’online marketing ви можете сформувати цільову аудиторію та стартувати розсилку лише в декілька кліків.

 
 

  • Портрет клієнта 360°
  • Сегментація
  • Аналіз джерел та подій сайту
  • Управління лідами
  • Тригерні кампанії
  • Персональний email-маркетинг
  • Управління заходами
  • Управління бізнес-процесами
  • Управління HR-даними
  • Інтелектуальні технології
  • Додаткові можливості CRM
  • Дизайнер системи
  • Безпека та адміністрування