Технічна підтримка

  Базовий Бізнес Преміум
Підписка Cloud/On-Site

% від загальної актуальної вартості підписки, вказаної на сайті

Входить до вартості підписки

10%
не менш, ніж $ 600
15%
не менш, ніж $ 12 000

Час реакції на інцидент 1 пріоритету

4 години 1 година 30 хвилин

Час реакції на інцидент 2-4 пріоритету

8 годин 4 години 2 години

Час надання сервісів (UTC +02:00, Київ)

9:00 – 18:00
(Пн. – Пт.)
9:00 – 18:00
(Пн. – Нд.)
24х7

Необмежена кількість звернень

Консультації щодо інсталяції та налаштування ПЗ

Консультації з функціональних можливостей

Консультації з налаштування

Консультації щодо конфігурації
і розробки на платформі bpm’online, Terrasoft
 
Надаються лише співробітникам, які пройшли сертифікацію по розробці.
-

Виявлення дефектів ПЗ і передача їх для усунення

Надання нових версій і критичних патчів

Доступ до персонального кабінету – Customer Success Portal

Доступ до бази знань Terrasoft Community

Offline-підтримка
 
Email, Customer Success Portal, Terrasoft Community
Online-підтримка
 
Консультації по телефону, чат, віддалене підключення
-

Управління пріоритетами

- -

Надання Customer Success Manager

- -

Додаткові умови
  • Придбання послуг підтримки є обов’язковим.
  • Усі консультації надаються одній відповідальній контактній особі з боку клієнта або всім сертифікованим особам партнера, згідно з правилами сертифікації.
  • Пакети послуг технічної підтримки купуються на термін не менше одного року на всі продукти, якими володіє клієнт. Придбання послуг підтримки на частину продуктів неможливе.
  • Під періодом «рік» слід розуміти період у 360 календарних днів.
  • На момент придбання технічної підтримки клієнт повинен володіти однією із офіційних версій продуктів лінійки Terrasoft.
  • Оновлення версій передбачає безкоштовне надання ліцензій на оновлення версії продуктів і не включає в себе додаткові роботи (крім консультаційних послуг), які можуть бути з цим пов’язані.
  • Вартість підтримки при купівлі ліцензій у варіанті розгортання On-Site:
    • Пакет «Базовий» — 20% від загальної актуальної вартості ліцензій, вказаної на сайті.
    • Пакет «Бізнес» — 25% від загальної актуальної вартості ліцензій, вказаної на сайті, але не менше $ 600.
    • Пакет «Преміум» — 30% від загальної актуальної вартості ліцензій, вказаної на сайті, але не менше $ 12 000.
  • До вказаної вартості не входять податки та збори (наприклад, ПДВ), що застосовуються відповідно до законодавства.

  Базовий Бізнес Преміум
Підписка Cloud/On-Site Входить до вартості підписки 10% 15%
Час реакції на інцидент 1 пріоритету 4 години 1 година 30 хвилин
Час реакції на інцидент 2-4 пріоритету 8 годин 4 години 2 години
Час надання сервісів (UTC +02:00, Київ) 9:00 – 18:00 (Пн. – Пт.) 9:00 – 18:00 (Пн. – Нд.) 24х7
Порівняльна таблиця пакетів