Еталонні процеси
для бездоганного сервісу

Bpm’online service — готові процеси управління сервісом за всіма каналами комунікацій

Використовуйте готові процеси

 

Bpm’online service — це завжди робота за еталонними процесами, побудованими відповідно до найкращих практик. Керуйте зверненнями і автоматизуйте регламенти обслуговування, слідуючи закладеним в систему бізнес-процесам.

Керуйте омніканальними комунікаціями

 

Використовуючи bpm’online service, побудуйте персональні комунікації з клієнтами — об’єднайте в єдиному вікні системи всі звернення незалежно від каналу надходження запиту: телефон, email, чат, соціальні мережі або клієнтський портал.

Інтерфейс, який люблять користувачі

 

Отримуйте задоволення від роботи в простому інтерфейсі bpm’online service. Знаходьте необхідну функцію чи інформацію не замислюючись — із додатком однаково зручно працювати на комп’ютері, планшеті і смартфоні.

Оберіть оптимальний пакет bpm’online service для автоматизації вашої сервісної служби

 

customer center

Для компаній, які хочуть автоматизувати обробку
клієнтських звернень
Управління зверненнями
за всіма каналами комунікацій,
а також автоматизація завдань контакт-центрів

service enterprise

Для середніх і великих компаній, які хочуть організувати обслуговування клієнтів і внутрішніх бізнес-підрозділів підприємства
Управління клієнтськими зверненнями,
а також автоматизація завдань підрозділів, що надають операційну підтримку бізнесу
з урахуванням рекомендацій ITIL