Еталонні процеси
для бездоганного сервісу

Bpm’online service — готові процеси управління сервісом зі всіх каналів комунікацій

Сustomer center

 

Для компаній,
які хочуть автоматизувати роботу
зі зверненнями клієнтів

Service enterprise

 

Для середніх і великих компаній, які хочуть організувати обслуговування клієнтів і внутрішніх бізнес-підрозділів підприємства з урахуванням рекомендацій ITIL

Використовуйте готові процеси

 

Bpm’online service — це завжди робота за еталонними процесами згідно з найкращими практиками. Управляйте зверненнями та автоматизуйте регламенти обслуговування, дотримуючись закладених у систему бізнес-процесів.

Управляйте омніканальними комунікаціями

 

Використовуючи bpm’online service, вибудовуйте персональні комунікації з клієнтами — об’єднайте в єдиному вікні системи всі звернення незалежно від каналу надходження запиту: телефон, email, чат, соціальні мережі або клієнтський портал.

Інтерфейс, який люблять користувачі

 
bpm'online service CRM on desktop, laptop, tablet, mobile

Отримуйте задоволення від роботи в простому інтерфейсі bpm’online service. Знаходьте потрібну функцію та інформацію не замислюючись — із застосунком однаково зручно працювати на комп’ютері, планшеті та смартфоні.

Оберіть оптимальний пакет bpm’online service для автоматизації вашої сервісної служби

 

customer center

Для компаній, які хочуть автоматизувати роботу
зі зверненнями клієнтів
Управління зверненнями
за всіма каналами комунікацій,
а також автоматизація завдань контакт-центрів

service enterprise

Для середніх і великих компаній, які хочуть організувати обслуговування клієнтів і внутрішніх бізнес-підрозділів підприємства
Управління зверненнями клієнтів,
а також автоматизація завдань підрозділів, що надають операційну підтримку бізнесу
з урахуванням рекомендацій ITIL